PMK
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi

Siirry alas

Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi

14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_lcap0%14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_lcap0%14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_lcap0%14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_lcap0%14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_lcap0%14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Ääniä yhteensä : 0
 
 

14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi Empty 14. Jussi K - Tyttö mä oon tähti ft. Anniina Raittinen | DannyD | Miaminprinssi

Viesti kirjoittaja Admin Su Syys 27, 2015 8:02 am

Esittäjä(t): Jussi K, Anniina Raittinen, DannyD ja Miamiprinssi
Kappale: Tyttö mä oon tähti
Tekijä(t): Mikey Wonder
Esiintysmisnumero: 14.
Sijoitus: 29./30.

Yleistä ja PMK 2015

Jussi K muistetaan parhaiten Big Brotherista 2014. Hän sijottui siinä pelissä sijalle seitsemän. Sen jälkeen Jussi on keskittynyt musiikkiuraan. Hän julkaisi yhdessä Raittisen, DannyD ja Miamiprinssin kanssa rap-kappaleen "Tyttö mä oon tähti". Kappale otti osaa myös PMK:oohon. Valitettvasti menestystä ei tullut ja lopullinen sijoitus oli kilpailun toiseksi viimeinen sija.

Muu PMK historia

-

Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 112
Join date : 26.10.2013

https://parhaanmusiikin.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa